tisdag 20 april 2010

God morgon på alla sätt och vis

Hellberg coaching har en administrativ dag och det gäller för mig att vara fokuserad eftersom jag tycker att det är så urbota trist.
Kommer jag in i det så går det som en dans, men det är just det där komma in som är mitt problem.
Plötsligt är annat intressant, som sortering av böcker till exempel.
Dammtrasan kan också komma fram och kroppen vill, helt out of the blue, ut på en promenad.

Nu har jag varit med ett tag, jag vet hur jag funkar, alltså hugger jag tag i tråket först och sedan får vi väl se hur intresserad jag är av dammet.
Min egna rökridåer går jag inte på längre, de är alltför genomskinliga.

4 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Hm, dit i utvecklingen skulle jag också vilja komma...

HOUSE of ADELA sa...

Känner igen det där med att lätt glida in på något annat "att göra" när man egentligen borde göra det som var tänkt från början;). Låter i alla fall som du har koll på din tillvaro=)

Önskar dig en fin dag
Kram Adela

Åsa Hellberg sa...

Fokus Nilla, Fokus.

Adela; så mycket koll jag förmår (vilket i någon form av jmf med andra inte är mycket för julgranen...)

Maj Korner sa...

Jag vet också hur jag funkar men inte sjutton hjälper det! :-)