tisdag 20 april 2010

Första delen avklarad

Ett par surdegar kan jag inte ta tag i, mitt eget fel eftersom jag har slarvat med info jag hade behövt nu, men det får väl gå på läropengarkontot.

Jag tror att jag tar min lunchrast på balkongen. Som sällskap har jag Misse. Hans stol får dock inte vara vänd mot solen som min, så vi sitter mitt emot varandra istället.
Min pyttelilla radio får också följa med.
P1 låter aldrig bättre än ur den och det är bara på sommaren den kommer fram.
Vanliga svenska iskalla dagar lyssnar jag bara på radio i bilen, och det vet ni ju nu hur sällan jag tar fram den.
Idag ska den dock färdas en bit.
Däcken ska bytas.
Väl där kommer jag att stå bredvid och heja på med väl valda ord som "fint, "bra", heja, vad du är duktig"...

Det brukar funka fint för att motivera till nytt byte senare under året.

Inga kommentarer: