fredag 2 april 2010

Som jag hade längtat

efter en sovmorgon.
Jag skulle sova så länge att familjen nästan blev orolig och höll en spegel framför näsan för att se om jag ens andades.

Det blev inte så.

Nu sitter jag i min soffa och stirrar på väckaren som naturligtvis sover, och funderar på att straffa honom genom att inte tömma hans låda eller inte ge honom mat resten av den här dagen.

Själv kommer jag att bli serverad idag.
Vi ska äta brunch hos goda vänner och alla barn ska med, vattenkammade och fina.

Glad påsk ska man inte säga innan påskafton har min mamma lärt mig, så jag återkommer i det ärendet.

God morgon!

4 kommentarer:

Mia S sa...

Oj då. ja kloka gummor ska lyssnas till så då är det bäst att vänta med det Glada till i morgon då !

Ha en bra låååångfredag !
Kram

Åsa Hellberg sa...

Hehe, bra!

Kram Åsa

Agneta sa...

Det blir inte alltid som man tänkt sig... ofta ser jag fram mot att få sova länge. Sova ut!
Men varje helgmorgon vaknar jag ändå innan åtta och känner mig hyfsat färdigsoven.

nillas liv på pinnen sa...

Nähä, inga påskhälsningar ännu...

Godmorgon då!