tisdag 20 april 2010

Tisdag kväll

Jag fick gjort det jag skulle idag vilket känns oerhört tillfredsställande och belöningen är en ny hyrfilm med Wallander.

Film är värdens bästa avkoppling, det går liksom inte att hålla på med en massa andra saker om man inte vill missa intriger, hemska mord och spännande upplösningar.
Nu ser jag aldrig mordfilmer själv, det törs jag inte.
Däremot ser jag gärna tårdrypare, romantik eller ett drama själv.
Då får jag gråta och snörvla utan att någon frågar varför snoret rinner.

Anyway.
Ikväll blir det mord.
Hu.

4 kommentarer:

Élina Johansson-Martis sa...

www.egoelina.blogg.se

Anneli Stålberg sa...

Jag håller med tårframkallande filmer av alla slag ser jag gärna ensam. Då kan man låta tårarna flöda som de vill.

Kram!

Anonym sa...

Åh, vad det låter härligt, att få gjort det man tänkt sig. Men i min värld går tyvärr inte alltid teorin och praktiken så bra ihop... ;)

Åsa Hellberg sa...

Elina, tusen tack!

Anneli, vi lipsillar måste hålla ihop:)

Aprillan; det är verkligen inte alltid så vill jag gärna påpeka:)