söndag 18 april 2010

Men,

det är ju rena sommarvärmen på min balkong!
Linne och joggingbrallor är det som gäller den timma jag sitter i solen.
Att sola hela kroppen är inte att tänka på, den är inte tillräckligt stor för det (balkongen, inte kroppen!)
Dessutom är det april, inte juni.
Fräknar på näsan räcker långt så här års.

För övrigt såg jag ett flygplan.
Det kom som en överraskning måste jag säga.
Borde jag tagit ett foto?
Flygbilder just idag kan väl nästan betinga pengar?

Nu är jag en urusel fotograf och hade väl ändå inte fått med annat än himlen, om ens den.
Det kan hända att jag fibblar och istället fotar en buske på betydligt lägre höjd.
Med mig och kameror kan precis allting hända.

Fotot nedan skulle vara på min son.
100 000 till den som hittar honom på bilden.
Det är säkra pengar... för mig.


Inga kommentarer: