onsdag 28 april 2010

Okej, jag är klar.

Trots pifferiet tog det ändå bara 20 minuter från smutsig till ren och fina örhängen.

Jag undrar hur det är att inte vara i god tid, det är faktiskt en erfarenhet jag i princip saknar.
Nu ska jag plocka upp en av väninnorna på vägen, och jag har ingen större lust att sitta i bilen i 25 minuter och vänta. Istället fördriver jag tiden här hemma med att läsa bloggar, irritera mig på en grej på ena nageln, spela harpan och ja, det var väl allt.

Om jag startar bilen exakt 18.25 kommer jag att vara i perfekt tid vid upphämtningsplatsen.
Och yes, jag garanterar att jag kommer att lyckas vara i bilen just exakt då.
Om den sedan startar är förstås en helt annan femma, det ansvaret ligger ju faktiskt inte hos mig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag undrar hur det är att inte vara i god tid, det är faktiskt en erfarenhet jag i princip saknar."

Jag avundas dig - känns som jag alltid stressar och hinner med allt i sista sekund.

Sus sa...

Det är bra att vara sjuk!
Idag har jag läst halva Casanova.
Skulle bli förvånad om jag inte slukar resten ikväll eller i morgon.
Love it!

TACK!

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag stressar också... men är alltid för tidig ändå:)

Välkommen hit!

Agneta sa...

Ha så kul!!!

Agneta sa...

Ha så kul.....

Åsa Hellberg sa...

Sus; vad bra att du är piggare så att du kan läsa:)

Kram Åsa

Åsa Hellberg sa...

Agneta; tack det var det!

Krma åsa

Yogamamma sa...

Hoppas att du hade en riktigt trevlig kväll!

Åsa Hellberg sa...

Hej Yogamamman; ja, det var supertrevligt!!:)