torsdag 29 april 2010

Men kolla,

Sus läser min bok.

2 kommentarer:

Sus sa...

Och SOM hon läste.
Jag har just läst slutorden och naturligtvis kom det en tår.

Jag trodde att jag skulle bli mest berörd av "Jonas" och din kärlek, men din kärlek till sonen grep tag i mig mer. Den finns liksom där hela tiden, så stark, att mitt modershjärta gör volter av längtan efter mina egna barn. Vilken unge du har! Påminner om mina kloka barn, som just nu stöttar en vuxen i deras närhet på samma sätt som din son fanns för dig.

Jag tänker på alla människor som "har allt", och ändå räcker det inte. Jag kanske aldrig kommer att förstå helt, men min förståelse har ökat i och med din bok.

Tack Åsa!

Åsa Hellberg sa...

Tack Sus.

Jag håller med dig om det du säger om människor som har allt... emellanåt kan det fortfarande göra mig förbannad, heligt förbannad:)

Kram Åsa