lördag 25 december 2010

Aj då

Det var ett avslutande avsnitt.
Nåväl, jag hinner läsa ut boken i morgon eftersom planerna även då är att koppla av.
Jag är så bra på den konsten att jag borde föreläsa om det.

Två saker har jag hittills missat den här julen; apelsiner med nejlikor och risgrynsgröt.
Vi har ingen som helst tradition runt gröten, vilket betyder att vi kan äta den i morgon eller på onsdag om vi vill.
Det är bra om vi äter upp den innan 2011. Den går ut då.

För övrigt är Mr Bean (vad han nu heter egentligen) underbar i Fyra bröllop och en begravning och Hugh Grant en lika usel skådis som alltid.
Det gör inget.
Storyn är bra.

2 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag är allergisk mot Bean men gillar fyra bröllop...Vad menar du med att gröten måste ätas innan 2011?

Åsa Hellberg sa...

Haha, den ligger i en tub. Här kokas ingeting själv.