fredag 17 december 2010

I måndags trodde jag att jag

var jag ledig den här fredagen men väl här har jag fullt upp, både på hemmaplan och på Dysberoendekliniken.
Jag tror att jag kommer att kunna vara ledig dagen innan julafton, och är djupt tacksam för att jag inte har särskilt många som jag ska köpa julklappar till...

Stress struntar jag helt i, det förstör bara det som är julstämning för mig; ro, förväntan och mycket snällhet.
Stress gör mig dum.
På riktigt.
Så jag undviker det och tror att min lilla familj (läs son) är nöjd med ett lugnt hem.

I morgon ska vi ta fram morfars tomte och granen.
Det lackar, hurrni.

3 kommentarer:

Shamrock sa...

Den här julen kommer med stormsteg

Anneli Stålberg sa...

Japp, det lackar och stress är så tråkigt. Just nu kämpar jag hårt med att hålla den ifrån mig :)

Åsa Hellberg sa...

Shamrock; ja, det går alldeles för fort.

Anneli; bra:)