tisdag 7 december 2010

Så där ja,

tillbaka i soffan.

Innan nästa klient kommer är det bra om jag äter något, vilket inte hade varit några större problem om jag hade varit hungrig, men det är jag inte.
Jag kommer att äta ändå. När jag väl börjar brukar det slinka ned.
Förr var jag alltid vrålhungrig mitt på dagen, men nu är det vid fem-sex tiden som jag verkligen vill ha mat.
Däremot vet jag att jag behöver äta även nu, alltså gör jag det oavsett vad aptiten säger.

Hur bra är du på att äta regelbundet?

Ps. Mitt möte gick bra (ur min synvinkel) och vi får se om det blir ett möte 2.
Spännande som tusan är det i alla fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag jättenyfiken. Snacka om att du bygger upp spänningen. Vilket antiklimax det skulle vara nu om du bestämde dig för att inte säga något.

Shamrock sa...

På jobbet går det bra att äta regelbundet. Men när man är ledig blir det si och så...

Åsa Hellberg sa...

Moahaha, vi får väl se:)

Shamrock; det kanske är det som är felet, att jag är ensam hemma...

Anneli Stålberg sa...

Mycket, mycket spännande!

Martina sa...

Spännande :)
Ganska regelbundet då det ingår "pedagogiska måltider" på arbetet . Annars föredrar jag kaffe & macka alt teh & macka !