onsdag 22 december 2010

Sitter i mitt högra soffhörn

och försöker få i mig en påse chips.
Det går sådär,
Konstigt.

Egentligen skulle jag behöva ringa bredbandsbolaget eftersom jag inte köper att det skulle vara min dator det är fel på när det gäller en trådlösa anknytningen, men just idag har jag ingen lust.
Jag låtsas att jag inte ser den långa sladden, den försvinner liksom in i alla dekorationer ändå.
Just nu väntar jag på det sista avsnittet av Morden i Sandhamn och sen ska jag sova ett tag.
I morgon ska jag attackera en stormarknad så tidigt som möjligt.
Jag är på jakt efter en ekologisk, färdigkokt, skinka som väger minst fem kilo.

Wish me luck.

2 kommentarer:

Kia sa...

Good luck! Färdigkokt är bra!

Shamrock sa...

Annars kan du prova köttboden i Trollbäcken (men dagen innan julafton är där nog kaos)