onsdag 29 december 2010

Home, sweet home.

Det är nästan så att jag uppskattar det ännu mer när jag får komma hem efter en arbetsdag någon annanstans.

Resten av den här dagen ska jag ägna mig åt försöka hålla mig vaken.
Att läsa eller blogga är ingen idé så länge ögonen är svidiga, alltså har jag planerat en tv-kväll.
Följande står på menyn:
  1. Cougar town, Kanal 5 18.30
  2. Vänner, samma kanal, 19.00 samt 19.30.
  3. Sista delen av Stolhet & Fördom (ja, exakt samma avsnitt jag såg häromdagen). Tv4 Guld, 20.00.
  4. Aktuellt, SVT 2
  5. Zapp eller nåt till jag inte orkar mer.

Bra plan, Hellberg.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Bra plan, om man skulle ha dom kanalerna...

Märta sa...

Ha en riktigt skön soffslappar/zapparkväll. Det behövs ibland. :)

HOUSE of ADELA sa...

Slappa på....=) låter jätteskönt!

Kram till dig
Adela

Åsa sa...

Mkt bra plan! Välkomponerad TV meny och hoppas den stillade aptiteten.