tisdag 28 december 2010

Vi har inte en enda ren socka.

Ingen av oss.
Jag kan omöjligtvis vara barfota på Dysberoendekliniken i morgon, alltså inställer sig undertecknad till tvättjänstgöring idag klockan ett.

Det känns som om jag är klar med julen 2010. Min lilla lägenhet blir förfärligt trång och det som är mysigt första två dagarna blir lätt kvävande efter en vecka.
Dessutom har jag upptäckt att det där med att vi går mot ljusare tider tydligen inte visar sig på en dag.
En glimt hade ju ändå varit på sin plats, men icke sa nicke.

1 januari 2011 åker julpyntet ut.
Nu är det bestämt.

3 kommentarer:

Chrissan sa...

Finns ju nya strumpor i affären.;)

Åsa Hellberg sa...

Haha, jag vägrar affär i dessa tider.

Anonym sa...

Jag drar ut på julen till tjugondaknut - så mitt får stå :)
kram Sanna