torsdag 23 december 2010

Jag glömmer oftast bort min

rygg, ända till jag står i en kö vill säga.
Då är det påtagligt hur lite lust den har att vara upprätt.
Helst skulle jag krypa ihop som en boll för att dra ut den, men det passar sig inte på HM.
Däremot finns det några sådana övningar på min pilates-dvd som jag tänker göra senare.
Sonen ska till stan och ge någon en julpuss och då passar det utmärkt för det lediga coachen att sova lite och sedan stretcha så att jag är i fin form för vårt traditionsenliga Bingolotto ikväll.

Som vanligt tycker jag att jag har köpt för lite julklappar, men jag vet helt ärligt inte när jag egentligen tycker att det är nog.
Jag överkompenserar för en massa icke existerande personer som fastrar, farbröder, morfäder, kusiner och mostrar.
Vi är en pytteliten familj och det märks vid jul och födelsedagar.

Hur går det med julgransklädningen, är den klar?

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så här dagen före dopparedagen ville jag vbara önska dig och de dina en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack, och tack detsamma!

Anonym sa...

Vi är också en liten familj - och med mormor och moster ur bilden så är det inte så mycket kvar.
Men det är bättre att vara en stund med dem man trivs med - även om det är få - än vara med folk som drar ur en energi för att "det ska vara så"(=är jul)
Sanna