onsdag 1 december 2010

Very lång day

in the förort and the big city.

Bilen skötte sig alldeles utmärkt och att den låste sig av sig själv två gånger under hemfärden gjorde inte så mycket eftersom jag då körde.

I morgon är det föreläsning och så här i sista minuten dimper det ner lite nya anmälningar.
Förra gången sålde vi även biljetter på plats till några som dök upp oanmälda; det går bra det med så länge det finns stolar över.

I morgon ska jag köpa marchaller som vi ska placera utanför entrén; då vet ni precis var ni ska kliva in för att få värme och en och annan fundering från det Hellbergska kontoret.

En fundering jag har redan idag är om jag inte borde ta mig till någon luciakonsert någonstans.
Jag vill så gärna höra alla fina sånger live och i en lokal där det inte gör något att jag sjunger med.
Om ni bara visste hur bra jag är på "Gläns över sjö och strand".

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gläns över sjö och strand är min absoluta favorit bland julsånger.

Maj Korner sa...

Kul bil du har! Verkligen!

Cattis sa...

Lycka till idag med föreläsningen. Hoppas bil + allt annat fungerar idag.

kramkram

Åsa Hellberg sa...

Colour; och vilken allsång sen!

Maj; sådär va.

Cattis; tack.