måndag 13 december 2010

Så där ja.

Inte ett kattsandskorn så långt ögat kan nå.

Det är klienter på ingång och de ska i största möjliga mån slippa kattens rester.
Själva Misse är svår att undgå, han kryper tätt intill och kollar om nya personer är kliare eller inte.
Efter en kort undersökning av det brukar han lägga sig bredvid mig på min pallen jag sitter på när jag coachar.

Han verkar ha förstått att skrik inte passar sig när vi inte är ensamma.

Efter fem verkar vi få besök av hugade spekulanter på de knappt använda tröjorna som sonen har lagt ut på Blocket.
Bra tänkt.
I garderoben gör de ingen nytta.

2 kommentarer:

Mina dagar sa...

Men åhhhh...så gulligt att han ligger där bredvid dig när du jobbar:)
Smart son du har!!
Det var så stämningsfullt i morse kl.7 på tv:) Det blev kaffe och lussebulle till!
Ha en fin fin dag!
Kram Eva

Åsa Hellberg sa...

Visst var det fint? Jag åt ingen bulle, drack däremot mycket kaffe:)