fredag 3 december 2010

Tusen tack till er

som läser bloggen och som var på föreläsningen igår.

Jag var alldeles för pigg för att sova när jag kom hem och vet inte riktigt när jag lyckades knipa ihop de blå tillräckligt hårt, men att det var sent känns idag.

Vi hade hyrt Sorgbearbetningsinstitutets lokaler som är urmysiga och det är samma lokal som jag ska vill ha när vi ska ha vår "Nej, nu jävlar"-workshop.
Jag träffade Anders Magnusson som driver institutet och honom har jag inte träffat sedan jag var på kurs där senast så det var ett kul återseende.
Vi pratade en del och insåg till sist att vi båda - just igår - hade blivit inbjudna att föreläsa på samma event, fjärde april nästa år.

Idag har jag bara ett uppdrag, på Dysberoendekliniken, vilket betyder att jag kan dricka kaffe hela förmiddagen.
Det känns lyxigt en fredag.

7 kommentarer:

Spader Madame sa...

Äntligen fredag!

Unknown sa...

Önskade att jag var närmare så jag kunde gå på nån av dina föreläsningar. Ditt workshop blir jag nyfiken på. Jag får inget gensvar på ev föreläsning här i kommunen.
Ha en skön fredag.
Kram

Åsa Hellberg sa...

Spader; hurra!

Anna; workshopen kommer att vara på en lördag och jag ska börja i Stockholm, sedan Malmö och Gbg är tanken.

Ninas skrivarlya sa...

Skönt med både fredag och kaffe. Skulle inte klara mig utan varken det ena eller det andra. :)

Ha en underbar dag! :)

Åsa Hellberg sa...

Tack detsamma Nina!

Agneta sa...

Tack Åsa för en riktigt bra föreläsning !

Åsa Hellberg sa...

Agneta; tack för att du kom!