söndag 19 december 2010

Snön yr

men inte i tvättstugan.
Där råder julfrid och jag får härja runt helt själv.
Jag måste dock på med dunjackan senare eftersom vi behöver äta något även idag.

För några år sedan köpte jag ett par moonboots, eller i alla fall någon form av.
Dessa har en plastpåse i sig för att hålla sig helt torra, och det är väl inte riktigt så det ska fungera.
Det kan bero på yttermaterialet som är sämskskinnsaktigt och troligtvis helt värdelöst för att stå emot väta.
Däremot är de lysande pulsainysnöstövlar, alltså åker de på för första gången i år.


3 kommentarer:

Mia S sa...

Vilka fina !
Och vad roligt att du bjuder på lite bilder :)

..och finaste missen ska givetvis ha fönsterplats.. jag längtar efter min Nissemisse.

Kram !

HOUSE of ADELA sa...

Ser helmysiga ut!=)

Kramis
Adela

Åsa Hellberg sa...

Men helt omöjliga att gå några längre sträckor i, bra idag dock.