måndag 14 december 2009

Det gäller att hålla ordning i knoppen just nu

när det är som mest drag, och därför känns det skönt att jag ska till Karlstad på torsdag och träffa en av mina utbildare.
Lite handledning, lite snack - och därtill nya perspektiv- är bra när det snurrar fort.
För nu snurrar det på minsann.
Fler intervjuer om otrohet och sexmissbruk, ännu en egenskriven artikel om mig själv, och sedan det jag tycker om kanske allra mest; att träffa mina klienter.

Min princip om en dag i taget är alltid helt rätt om du frågar mig, men just nu är den nog viktigare än någonsin.

Igår kan jag inte göra något åt och i morgon är en helt annan dag.
Just nu ska jag träffa klienter.

2 kommentarer:

Robert W sa...

Till Karlstad igen? Då kanske du kan få en kopp Löfbergs Lila! :)

Åsa Hellberg sa...

Ja. Suck:)