onsdag 23 december 2009

Man kan säga att jag spurtar ända in i mål

och nu börjar min julledighet.I tre dagar ska jag helt koppla bort mitt arbete vilket jag behöver.
Jag har både Anne Holst och Helen Tursten på läslistan, dessutom ska jag naturligtvis se Camilla Läckbergs "Stenhuggaren" på juldagen och därmed få en välbehövlig dos av Fjällbacka mitt i vintern.

Ikväll blir det traditionsenligt Bingolotto, å andra sidan går alla tiders mest härliga film " Love Actually" på trean så det blir nog kanalbyte när den drar igång vid 21. Jag kan ha sett den ungefär sju gånger, men det spelar ingen roll, den är ljuvlig.

Är ni färdigpysslade?

6 kommentarer:

Sus sa...

Färdig!

Jag har letat din bok idag, men det var fler som letade böcker idag om man säger så =)
Ska ge det ett nytt försök i mellandagarna.

God Jul och en förhoppning om att vi kan ses snart.

Kram!

Åsa Hellberg sa...

Den finns mer eller mindre överallt utom på Bokia och Åhlens i Farsta:(.
Nätet är bra annars:)

Kram och God Jul!

Mia S sa...

Då ska jag titta på 3:an sen och gråta lite... God Jul på dig !
Kram ♥

Åsa Hellberg sa...

God Jul Marie!

Kia sa...

Står och steker köttbullar just nu. Sen blir det paketinslagning med glögg och rim.
God Jul! Kram

Åsa Hellberg sa...

God Jul Kia! Kram Åsa