tisdag 1 december 2009

Hemma

efter att ha föreläst om Casanovas Kvinna, och två cheeseburgare senare är kvällen behagligt lugn och skön
I morgon måste jag jaga rätt på ett konferensblockstativ eller vad det heter.

Så här ser det ut i alla fall.

Jag vill gärna rita (eller ja, mer "typ rita" kanske) när jag föreläser och coachar. Med enskilda klienter funkar ett vanligt A4, men det är värre om man har en grupp eller som sagt, föreläser.
Alltså inhandlas ett sådant i morgon.
Nu ska jag googla för att hitta en lämplig kontorsaffär, om det nu inte är så att ni har några tips i backfickan.

2 kommentarer:

Maj Korner sa...

Blädderblocksställ tror jag det heter, kanske lättare att söka på det.

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack Maj.
Jag har spetsat in mig på kontorab, de ska visst ha vad jag behöver inför mitt ritande.

Kram åsa