torsdag 17 december 2009

Full fart

och betar av min agenda i en rasande takt, eftersom jag som vanligt har fastnat på det som heter kläder.
Egentligen borde jag ha en intervju/tv-garderob, men då detta är en once in a life time hysteri så har jag förstås inte en sådan.
Jag letade lite nytt idag men kom inte hem med något som passade. Däremot blev håret fint och det är jag glad för.
Under tiden jag funderar på blusar målar jag naglarna röda och fina, en nog så viktig detalj.

Glöm inte bort att titta; Debatt 22.00 på Svt 1.

11 kommentarer:

Agneta sa...

Absolut, sitter klistrad framför TV:n kl. 22.00. Spännande!

Unknown sa...

..det gör jag med!

Mia S sa...

Jo men visst, jag bänkar mig framför tv:n..!

Unknown sa...

Vad duktig du var! Jag tyckte jag såg jeans och stövlar...

Anonym sa...

Vad bra du var..och snygg;)!! Skulle kunna tänka mig numret till den frisören=)
Att ni så många orkade sitta i samma studio som den där Meral utan att ge er på henne är för mig ett under...hon har minsann inte alla hemma den stackaren. Kram

helene sa...

Jag missade! Attans!
Ska se i morgon.
Kram

Cattis sa...

Du var jättebra vännen.

kramkram

Faith sa...

Du var verkligen bra. och lyckades få in mycket på den snåla tiden du blev tilldelad. Tyckte för övrigt att programmet inte var bra alls. För mycket spretighet.Svårt att se någon som helst röd tråd.
Kram till dig från Faith

Cattis sa...

Håller med Faith om programmet och din medverkan.

Mia S sa...

Och jag stämmer in med Faith.
Och undrar vad Meral gjorde där,i den debatten ?

Åsa Hellberg sa...

Tusen tack!

Kram Åsa