fredag 4 december 2009

To do

Fredag kväll:

  • Kolla och justera föreläsningen.
  • Titta i garderoben.
  • Måla naglarna.
  • Äta godis.
  • Se idol.
  • Titta i garderoben.
  • Ställa väckarklocka.
  • Checka om naglarna har torkat.
  • Kolla föreläsningen utan att justera.
  • Titta i garderoben.
  • Skriva tacksamhetslista.

Lördag morgon.

  • Kolla i garderoben.
  • Duscha.
  • Äta frukost.
  • Konstatera att jag aldrig har något att ha på mig.
  • Ta på mig något ändå.
  • Leta örhängen och ta ett par andra.
  • Åka till mottagningen nöjd och glad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

SEr fram mot morgondagen :)

Säljer SL fortfarande förköpshäften?

Kram
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Jag vet faktiskt inte, skulle tro att pressbyrån är bäst och billigast.
Man kan köpa via sms också, kolla sl.se.

Vad kul att ses, glöm inte att presentera dig!!!

Kram Åsa

Anonym sa...

Känns hedrande med garderobsgranskning och nagelpynt för vår skull! :)

Sanna
Du kan antingen köpa sms-biljett, eller enkelresebiljett (dessa finns i Pressbyrån och även i de flesta t-bane-kurer)som kostar 30:- (varar ca en timme). Annars en remsa med 8 resor på (16 kuponger) som kostar 180:-.

Kram
L

Anonym sa...

Jag gillar verkligen parenteser :D

L

Åsa Hellberg sa...

L, jag måste ju vara fin när jag får sånt fint besök förorten!