torsdag 31 december 2009

Några nyårslöften

tänker jag inte ge; däremot vill jag tacka alla er som har hjälpt till att förgylla mitt 2009. Kommande år känns spännande och jag ser fram emot det, eftersom jag vet att hur det än blir så blir det bra.

Till alla er läsare av bloggen; ni som känns som personliga vänner även om jag bara känner till namn eller eventuella alias och alla ni som läser utan att ni säger något:





Jag önskar er alla ett Gott slut och ett Gott nytt år.

Ni är erhört betydelsefulla för mig.


17 kommentarer:

helene sa...

Gott nytt åååååår! Tack för ett fint år med dig och din blogg ! Många kramar från mig,Thomas å Allan!

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma Helene, Thomas å Allan:)

Tinto sa...

Dito :)
Stor kram & ett riktigt Gott nytt år!

Tinto

Åsa Hellberg sa...

Tack Tinto!

Kram Åsa

Anonym sa...

Detsamma till dig med. Ja, nu hoppas vi på ett händelserikt år. Kram!

/Karina

faith sa...

Jag vill verkligen tacka dig. Du har gett mig så mycket under detta år. Ganska fantastiskt att en annan människa kan få så stor betydelse utan att vi ens träffats. Att jag hittade dig och Tinto när allt var som tyngst har gett mig hopp och vägledning.
Ett riktigt gott nytt 2010 önskar jag dig,
Kram

Anonym sa...

Gott Nytt År, Åsa, och tack för allt!

Robert W sa...

Din blogg är den jag besöker mest, och så lär det även bli nästa år. Gott Nytt År!

Kia sa...

Gott Nytt År!
Kram

Unknown sa...

Gott nytt år på dej med! Kram.

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Tack för det gångna året
Kram Sanna

Agneta sa...

Gott Nytt år Åsa och tack för allt!Ser fram emot 2010 med allt vad det innebär!

Simona sa...

Gott Nytt År Åsa!

Kram
Simona

Cattis sa...

Gott Nytt År vännen. Är mycket glad över att jag hittat din blogg.

kramkram

Åsa Hellberg sa...

Tack för alla hälsningar.
Jag önskar er alla det bästa året i mannaminne!

Kram Åsa

Anonym sa...

Gott Nytt härligt År från Hökis också :)
Kram
L

Åsa Hellberg sa...

L: Tack det samma!

Kram från Farsta