tisdag 13 november 2012

Dagens schema innehåller så vitt skilda ting

som skriverier, huvudoperation och teater.
Mittpunkten, det där med huvudet, tillhör sonen.
Han har i evigheter haft en ofarlig liten knöl mitt på huvudet, som idag ska plockas bort via ett litet kirurgiskt ingrepp.
"Du behöver inte följa med", sa han igår och lät nästan som om han inte ville att jag skulle göra det. Hahahhhaaahhahahaha. Det är naturligtvis ingenting att diskutera.
Jag är en öm moder.
Jag kommer att se till att han kommer hem.

Därefter åker jag till stan och går på teater och ser Suzanna Dilber (blogg Suziluz) i Becky Shaw. Suzanna har skrivit Dubbelexponering.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen: Läs den!


















Men ingen dag börjar utan en skrivstuga. Idag drar vi till Ibiza.
Häng med för tusan!

2 kommentarer:

Aprillan´s sa...

Tyckte också om den. Det är en mycket bra och välskriven bok.

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst är det?