onsdag 21 november 2012

Väldigt konstig dag. Eller hur man missar en skrivdag.

Idag, när jag rotade i ett skåp efter något, hittade jag ett julkort med en vinetikett i.






















Rich, som han hette, ägde Round Hill tillsammans med sina föräldrar, och jag var där på besök 1989.
Självklart blev jag kidnappad av Google när jag försökte jag ta reda på vad som hände sen.
(Man ska inte googla när man ska skriva.) och vips hade flera timmar gått.

Nu ska jag hämta sonen, han ska ta bort stygnen efter den lilla operationen förra veckan.
Skriva får jag göra ikväll, för i morgon står annat på agendan.
Jag siktar mot 1000 ord. Det räcker för att jag ska vara nöjd idag.


4 kommentarer:

Hanna Lans sa...

"Blev jag kidnappad av George" läste jag och blev genast lite rädd. Det där med ögats perception va, och vad det ser för mönster. Kan ställa till det väldigt för mig emellanåt.

Åsa Hellberg sa...

Jag vet, det är därför det är svårt att redigera sin egen text.

Kati sa...

hahaha, som jag känner igen mig i att bli kidnappad av google. Händer mig varenda gång jag ska snabbkolla någonting för det jag skriver.

Åsa Hellberg sa...

Märkligt, eller hur?