fredag 23 november 2012

Den här veckan

ligger jag efter mot min målsättning. Än så länge har jag dock marginalen på min sida.
Jag hade förstås tänkt att skriva idag, men så blev det tokerier med sonens Swedish House Mafia konsert i morgon. Plötsligt hade polarna bytt biljetter till ikväll, vilket gjorde att sonen inte hade någon att gå med i morgon.
Så medan han är i skolan har jag tagit tag, och har nu äntligen hittat en kille som vill byta sin biljett mot sonens.
Vi ska ses på centralen när han kommer med tåget.

Att kunna hjälpa honom med det är värt att ligga lite efter.

Tidigt i morgon bitti åker jag till Halmstad och för Afternoon tea på Tylösand.
Det ska bli såå kul!

3 kommentarer:

Spader Madame sa...

Prioriterar man så ibland, så prioriterar kidsen en likadant ibland. Good thinking!
Ha en fin helg!

Joanna Björkqvist sa...

Heja mamma! Guldstjärna i kanten!

Jag skulle väldigt gärna gått också - bästa, bästa partymusiken... Men jag får nöja mig med Spotiy... Suck.

Andra intryck sa...

Det låter som att det var värt att skippa lite skrivtid för!