söndag 25 november 2012

Jag är superslut.

Men bra slut, efter ännu en helg borta.
Nästa gång jag ska iväg är fredag 14 dec, men då har jag bett om att få åka fram och tillbaka samma dag.

På fredag ska damligan på julbord.
Det är en sådan trevlig uppsättning skrivande kvinnor att jag har längtat sedan vi bokade bordet i ... somras.
Enbart bejakande, upplyftande och stöttande tjejer är inbjudna; sådana som hissar det som är bra istället för att dissa det som inte är det.
Det är stor like på sådana bruttor.
En av dem figurerar jag med i Bokias jultidning.
Hurra!




11 kommentarer:

Fru Venus sa...

Oj, här händer det mycket!
Tur att du var med på förskoletåget säger jag bara! Håller med dig, sonen skolkade rätt dag ;-)
Hoppas ni får en trevlig julmiddag :-)

Hanna Lans sa...

Sådana tjejer är bäst! Försöker själv endast omge mig med sådana.

Åsa Hellberg sa...

Tack,det blir supertrevligt, tror jag.

Åsa Hellberg sa...

Jag också, Hanna.

Anneli Stålberg sa...

Det låter helt underbart! Ett perfekt sällskap till ett julbord om du frågar mig :)

Agneta sa...

Hissande människor är det bästa som finns! Mer sådant i samhället!

Susanne B sa...

Åh vad jag längtar efter fredag!! Kram

Ebba Range sa...

Vad roligt att få längta så länge ... Ha det toppenbra och ät en massa gott!

Åsa Hellberg sa...

Ja,det är det verkligen!

Åsa Hellberg sa...

jag med!!!

Åsa Hellberg sa...

Tack, jag ska äta mig propppppmätt:)