söndag 4 november 2012

Idag har jag en diger lista att följa.

Först och främst måste jag skriva.
Sedan måste jag tvätta bilen, tanka och fylla på kylarvätska.
Det skulle heller inte skada med några varv med dammsugaren.
Och så är det fortfarande det där med kläder som jag inte har löst.
Min favorittunika glömde jag att tvätta igår.
Att glömma favoriter är rena vansinnet.

Jag har en kofta som jag har använt hur många gånger som helst när jag har föreläst och varje gång har jag tänkt inte den här gamla trasan igen väl.

Föreläsning Rival 2011
Bokmässan 2009. Herregud, vad smala ben jag hade.



Tv4 2009

3 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Jag misstänker att du är snygg i vad du än sätter på dig. :) Annars är mitt enda tips att man tar på sig det man är bekväm i. Då framträder man nog bäst. Tror jag. Strunt i om du haft på dig det förr alltså.

Fru Venus sa...

Håller med Hanna, dessutom kommer de för att lyssna på dig :-)

Åsa Hellberg sa...

Ja, det är klart, men skulle inte ni vilja vara ert finaste?
Bekvämast är jag i stor t-shirt och joggingbrallor med hål på knäna ...