söndag 11 november 2012

Egentligen skulle jag åkt till min andra bästis idag,

jag tänkte skänka henne mitt senaste alster som födelsedagspresent, men jag orkar inte.
Vaknade för sent, måste skriva, tvätta och starta upp den nya skrivaren. I omvänd ordning eftersom sonen står och studsar och behöver scanna in något.

Och på tal om sonen.
Han gjorde en remix på Petra Marklunds "Händerna mot himlen", som uppmärksammades av hennes skivbolag, Razziarecords, som hörde av sig och ville göra den till en "officiell remix".
Han fick betalt och häromdagen släpptes den( tillsammans med två till.)
Det betyder att den finns på Spotify, att radiostationer och DJ´s får den.

Och på Youtube förstås.



11 kommentarer:

Sus sa...

Alltså..han kommer att bli ngt väldigt stort den sonen!

Agneta sa...

WOW! Jag ÄLSKAR den låten, och den här versionen gör den inte sämre!!! Den ska genast in på min träningslista! Gratulera sonen och hälsa att han är grym!

Hanna Lans sa...

Vad kul, framför ett grattis till sonen!

Åsa Hellberg sa...

ja, han jobbar hårt på det.

Åsa Hellberg sa...

Det ska jag!

Åsa Hellberg sa...

Det ska jag göra, Hanna.

Anonym sa...

Hellberg - ett namn att räkna med.....
Ett stort grattis till sonen
Sanna

Shamrock sa...

den är jättebra. Vad kul att de gillade den och att han får betalt för det han har gjort

Åsa Hellberg sa...

Tack Sanna!

Åsa Hellberg sa...

Ja, det var en fantastiskt mail för honom att få. Jag grät:)

Anneli Stålberg sa...

Åh vad roligt! Grattis till sonen. Det är en fantastisk remix.