tisdag 20 november 2012

Jag behöver röra på främst min rumpa.

Alltså vickar jag iväg nu, mycket nöjd med dagens arbete. När veckan är över (fredag) borde jag ha nått 40 000 ord vilket är ungefär halva manuset.
Heja mig.

Vi har städkväll här idag, med fokus på sonens rum där han har bett om hjälp med att rensa i röran.
Be om hjälp belönas i det här hemmet med just hjälp.
Kan själv är helt klart överreklamerat, rent av fånigt om ni frågar mig.

Nu går jag och köper sopsäckar, det kan vara så illa att det behövs ...

5 kommentarer:

Annika Estassy sa...

Du är fantastisk som har så mycket självdisciplin. Jag tror att det blir något stort av dig en dag ...

Åsa Hellberg sa...

Haha, tack Annika. Ja, jag är disciplinerad, men det beror ju på att jag just nu skriver på heltid.
Hade jag haft ett annat heltidsjobb hade jag fått skriva på semestrar och helger.

Miiias sa...

Håller ansolut med om att "kan själv" är överreklamerat! Mycket mysigare att få hjälpas åt :)

Åsa Hellberg sa...

Visst är det? Heja Mamma Z!

tigerlilja sa...

Sopsäckar är en helt underbar uppfinning...