torsdag 1 november 2012

Väldigt dåligt med uppdateringar från förorten idag.

Nästan som om jag har haft annat för mig än att stirra in i skärmen.
Så är det naturligtvis inte.
Jag har haft mig ett litet flow. Och så har jag funderat på vilka kläder jag ska ha på mig när jag ska på bokdagar nästa vecka.

Det alldeles nödvändigt att jag börjar stirra in i min garderob istället för att skriva på prilliga små berättelser, särskilt som det inte finns tid för att byta om efter jag sladdar in i Karlskoga någon gång vid lunch på tisdag.
Alltså måste jag köra 25 mil i något piffigt och svanskotebekvämt, alternativt hitta en toa när jag kommer dit och snabbt glida i något piffigt.

Ni hör att jag tänker högt här, eller hur?
Ingen normal människa bloggar om sådana triviala saker som klädbyten ...

6 kommentarer:

Ebba Range sa...

Skit i att byta om på en toa - då blir man bara svettig och blossande röd. Bättre som du tänkte att ha stassen på från start. Ja, om nu jag får tycka högt?

Spader Madame sa...

Men vem vill vara normal? Håller med Ebba, färdig från start är bäst.

Åsa Hellberg sa...

Men jag tror inte jag kan köra bil i de kläderna jag har tänkt. Satan.
Tänk om Åsa, tänk om!

Carina Deckner sa...

Förslag: Åla i klänning eller kjol när du parkerar så är kläderna varken svettiga eller skrynkliga. Kvinnor kan så det fixar du!

Åsa Hellberg sa...

Jag är lite inne på just det faktiskt!

Anneli Stålberg sa...

Lite flow låter härligt! Efter 25 mil kanske det är skönt att få byta kläder, jag skulle också göra det lite diskret vid bilen.