fredag 16 november 2012

Kulturbloggen har recenserat

Sonjas hemlighet.
Tusen tack!

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Jag måste erkänna att jag inte (ännu) har läst dina böcker fast jag har dom. Har inte riktigt ro i kroppen men det kommer en julledighet och då!!!!
Sv. Den yngsta dottern har världens lockar och den äldre har kroniskt spikrakt med en eller annan böj ibland. På bilden har äldsta dock plattat luggen lite.

Åsa Hellberg sa...

Läs när du har tid, Gafflan, man ska njuta av mina böcker!!
Tänk att det kan vara så olika?

Ebba Range sa...

Ja, tänk att läsa 2:an före 1:an - då får man som läsare kanske en annan "syn" på de olika platsförflyttningarna. För mig var det inga problem eftersom jag läst böckerna i rätt ordning, såg allting framför mig :)

Åsa Hellberg sa...

Ja, det blir förstås annorlunda.