måndag 19 november 2012

Klockan nio startar mitt marathon mot 31 december.

Jag behöver hålla ett tempo på tvåtusen ord per dag eftersom det kommer att gå bort dagar när jag måste göra annat, som att signera böcker i Halmstad (på lördag), Kungmässan (14 dec), Frölundatorg (14 dec) och Farsta (15 dec) (tjoho).

Vi startar med en skrivstuga, utan en sådan är det naturligtvis omöjligt att få ihop en enda mening.
Jag har nästan visat alla från favoritsajten, så om det blir hus i repris får ni ha överseende.

20 minuter fri surf, sedan kör vi!

12 kommentarer:

Aprillan´s sa...

Oj, vilket tempo. Man kanske skulle försöka hänga med där. Eller nej, inte. Men skrivarstugan skulle fungera bra för mig också.

Agneta sa...

Heja!

Kati sa...

Wuhuu, det här är annat än NaNo det! Heja dig! Jag kommer att stå med blåbärssoppa längs vägen så oroa dig inte. Plus en hel skara med cheerleaders.

Anne Jonsson sa...

Vad du är flitig! Jag skulle aldrig orka skriva så där länge i ett kör. Pust, jag blir trött bara jag tänker på det. Jag behöver pauser, mikropauser och hundpromenadpauser :-)
Hoppas du blir nöjd med vad du får ihop idag!

Annika Estassy sa...

Kämpa! Men, vad är det nu för berättelse du skriver? En helt ny eller del 3 av Sonjaböckerna?

Åsa Hellberg sa...

Ja, häng med till stugan, du.

Åsa Hellberg sa...

KÄmpa Åsa, kämpa!

Åsa Hellberg sa...

Tack!

Åsa Hellberg sa...

Tack, Anne.

Åsa Hellberg sa...

Helt nyyyyyy.

Annika Estassy sa...

Åh så spännande!

Nina sa...

Och jag som är i Göteborg den 14:e.
Vilken tid är du i Frölunda?
Kram/Nina