torsdag 8 november 2012

Det där med att vara författare är väldig lyxigt.

När jag lämnade det fina hotellet i Karlskoga igår var jag lycklig. Det händer inte så ofta så för att hålla kvar känslan drog jag på musiken i bilen så högt att den överröstade min medsjungning och så stampade jag gasen i botten mot Motala. Via Örebro och Mariebergs köpcentrum där jag passade på att signera några böcker på Bokia.

Motala. Vad ska man säga? Fantastiskt förstås. Återigen underbara arrangörer som hade gjort det så fint och bekvämt för oss författare; Thomas Erikson, Monika Ahlberg, Christer Lundberg, Christopher O Regan och undertecknad.
Sett till antalet signerade böcker kan man säga att matlagning slår humor, deckare, historia och romantik med hästlängder. Kön till Monikas singeringsbord var lååååååång.

Så här såg den snälla publiken ut:













Så här snäll ser Christer Lundberg ut:



































Och så här snälla var Bokia i Motala som bjöd på middag efter föreställningen.
Talare är den underbare konferenciern Thomas Arvidsson.



































Kuriosa: Jag träffade Susanne Bolls mamma. De är jättelika och hon verkar lika snäll som Susanne!


1 kommentar:

Susanne B sa...

Haha, och hon tyckte att du verkade supertrevlig. Som du ju är! Kram!