tisdag 17 september 2013

Den här dagen. En tisdag.


  • Sonen: En kindtand vill fortfarande inte komma ut och nu ska man öppna, karva ut lite ben och ge den en schysst bana ut. Vi hoppas att det räcker.
  • Bostad: Vi landade till sist på plats tre. Bättre än två, känns det ändå som. Men åh, vad jag tyckte om den lägenheten. Jag hade dock fått undvika balkongen. Femte våningen är inte min grej, trots inglasning. 
  • Åsa: Fikat med kompis som jag inte träffat på hela sommaren.
Ingen läsning, inget skrivning.
I morgon ska jag planera torsdagens föreläsning på Nykvarns bibliotek (18.30-20.00), måla naglarna och ge mig själv nya ögonbryn. Det är inte riktigt klokt vilket lyft lite färg kan ge. 
I need lyft kan jag berätta.
Håret måste också anta en mer enhetlig färg. Jag ska fotas igen 3 oktober, för något oerhört speciellt som jag bara säger A om än så länge, och då behöver frillan vara i finfin form.

Jag känner mig fortfarande slankare utan att vara det.





1 kommentar:

Shamrock sa...

Det är känslan som räknas. Nu blir jag nyfiken på A