torsdag 12 september 2013

Jag har mina vinterjackor tills de faller i trasor.

Den stora röda - tung och jättevarm - har gjort sitt. Dessutom har den mörka fläckat lite här och där som inte går bort.
Jag älskar att handla kläder, men inte just vinterjackor.
Anyhow, eftersom jag mer är ett nervvrak än något annat just nu, så har jag inget annat för mig än att söka på vinterkläder.

(Jag borde verkligen inte blogga om struntsaker, men har inget bättre för mig.)

För att höja kvaliteten på det här inlägget får ni istället ett par skor från Karen Millen.


4 kommentarer:

Simona sa...

Jag har påbörjat en pinterest-board med skor. Om du verkligen vill kolla på helt meninsglösa saker, menar jag.


http://www.pinterest.com/simonaahrnstedt/fabulous-shoes/

Puss!

Hanna Lans sa...

Vinterjackor är verkligen något av det svåraste som finns att köpa. Svårt att hitta skojiga, bekväma, varma och i rätt prisklass. jag bävar redan. Hoppas på en mild vinter så att jag kan ha min lite tunnare variant. Förra året levde jag i en enorm brun hästjacka som jag har som hundjacka. Ful men praktisk.

Anonym sa...

Och vilka skor sen...

Kram Kia

Nina sa...

Allt blir festligare med lite Karen Miller!