tisdag 24 september 2013

Min kalender

är en sådan där med papper och pärmar.
I den står ingenting idag, vilket betyder läsning, latning och en och annan tanke på ditt och datt.

Ditt kan vara min bok som kommer ut i april. Den är fortfarande under redigering.
Datt är den som kanske kommer 2015 och som jag har skrivit hälften av, men tagit en paus ifrån eftersom det utöver ditt och datt förekommer en hel del grubbel på ett ... så småningom trevligt nytt boende.

Som till exempel det här.
Häng med, vettja!

2 kommentarer:

cyndi sa...

Jag måste nog komma och hälsa på dig om du flyttar till den där lägenheten ;-)

(Helt okänd människa knackar på typ. "Hej jag heter Cyndi!")

Kalender är bra.
Om man kommer ihåg att bläddra i den.

Och det där med ljudbok.
Igen.
Måste testa det.
Grattis till ettaplaceringen :-)

Åsa Hellberg sa...

Tack Cyndi!