fredag 27 september 2013

Det är bokmässa.

Utan mig.
Det gör inte ett dugg. Ska jag vara där vill jag kunna vara i en monter och sälja böcker. Eller för all del, stå på en scen och prata om dem.
Min nästa bok kommer i april, så om den kommer att vara aktuell när det är mässa nästa september återstår att se. Sonja har ju varit långlivad, vi kan väl hoppas att "En liten värld" också blir det.

Annars har jag tackat ja till en lägenhet från första januari. Jag blev nummer ETT!!
Jag säger inte ett dugg mer innan det är klart och påskrivet, och det kan dröja ett par veckor till.

Däremot kan jag säga att jag flyttar ut ur den här lägenheten elfte oktober.
Det kommer att bli toppen med en andrahandstrea i drygt ett par månader.
Den enda jag är orolig för är Misse. Men han är en skön och nyfiken katt, så han klarar nog två flyttar.
Han får med sig sin favoritsovplats, sonen och mig.
Jag hoppas det räcker.




2 kommentarer:

Kati sa...

Jag tror inte det är någon fara med misse. han har ju er och alla möbler och saker han känner igen som doftar hemma. :)

Shamrock sa...

åh vad spännande, då väntar jag på att det ska blir april