onsdag 11 september 2013

Jag höstpyntar inte

som jag brukar, jag vet inte ens var mina fina ljuslyktor är någonstans. Mina kuddar är nedpackade i brist på soffa och jag har inte städat mer än ett svep med dammsugaren (jaja, och naturligtvis toaletten och köket!), sedan visningen för två veckor sedan.
Min älskade höst har kommit av sig på fler plan än de vädermässiga.

Men satan vilken vår jag har att se framemot.
Ny bok.
Jag längtar!

Mina andra böcker syns inte längre hos Adlibris, bara om man söker på dem kommer de fram.
Så är det att ligga på ett förlag som har packat ihop utan att ha packat ihop.
Eh?
Precis så.

5 kommentarer:

Agneta sa...

Nästa höst kommer bli ännu bättre! Så tröstar jag mig när någon årstid inte blir som jag tänkt mig ...

Mycket enklare dock att säga det till någon annan än att tänka så själv. Hm... :)

Åsa Hellberg sa...

Nästa höst. Tjoho!!

Anonym sa...

Hemma hos mig syns de i alla fall. I min bokhylla. :)

Åsa Hellberg sa...

Litteraturfreaken; hurra! :)

Anonym sa...

Jag brukar ge bort 4-5 pocketar som jag gillar (alltså samma titel) varje jul till lika många som jag tror har glädje av dem och i julas gav jag bort 4 Sonjor (första varianten) till lika många kvinnor, bl a till min mamma strax över 70 år. Alla gillade!

I lördags gav jag min mamma den andra Sonjan i en presentkorg med blandade födelsedagspresenter, hon högg boken direkt med stor glädje i blicken och sa - Aaaa, finns det en till! :-)

/Boknörden i söderförort