tisdag 24 september 2013

I brist på annat

är Bachelor programmet som står på just nu och jag har mycket svårt att förstå varför jag tittar. För det är egentligen rätt äckligt med allt hånglande.
Alltså inte hångel i sig, det är ljuvligt, utan hångel med tre personer ungefär samtidigt.
Han säger sig vara kär i alla tre, och i den fjärde som åkte hem frivilligt.

Jag har googlat hur det går men tänker inte berätta det här,såklart.

Däremot kan jag sätta in en bild på den första bachelorettanm Trista.
Det var en lyckosam serie. Så här ser familjen ut idag.

















Han var en urgullig vildmarkskille, vill jag minnas.
Hon var en ratad tjej från The Bachelor året innan.
Amore!
Men att åka till St Lucia och hångla med tre personer för att hitta den, eller, ännu värre - vara en av de tre?
Nähä, vet ni vad.
Då hade jag hellre fortsatt vara singel.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Att läsa ikapp din blogg är lite som att läsa en av dina böcker :-) Grattis till ljudboksplaceringen!

Hanna Lans sa...

Wow ändå att de fortfarande är tillsammans med den mediehypen som följde dem på vägen mot altaret. St Lucia kan jag tänka mig att åka till igen, fantastisk ö, men skulle heller inte vilja hångla med tre. Bara en, om ens någon.

Simona sa...

Åh, jag skulle GÄRNA hångla med en 3-4 stycken. Nemas problemas.

Shamrock sa...

Det finns så många skitserier nuförtiden, den här har jag missat helt och hållet

Anneli Stålberg sa...

Jag håller med, men som lätt underhållning kan det ju duga. Och så är de på så fantastiska ställen.

Anonym sa...

För mig som varit med om det jag varit med om känns det för lika den erfarenheten - speciellt mot slutet - så jag klarar inte av att se det. Se hur tjejerna sitter med förväntningar och förhoppningar.
Jag förstår att det är en speciell situation men jag blir bara irriterad och arg.

Sanna

nillas liv på pinnen sa...

Håller med. Fi fan. Många av vår tids rationella metoder är liksom inte gjorda för människor.