söndag 29 september 2013

På vardagsrumsbordet

ligger tre böcker som jag så gärna vill läsa:
Anna Fredrikssons "Augustiresan", Karin Wahlbergs "Än finns det hopp" och den romantiska komedin "Projekt Rosie" av Graeme Simsion.
Men jag har inte riktigt ro, än. Inte att skriva nytt heller.

Sjunde oktober ska jag träffa min redaktör och då ska vi gå igenom "En liten värld" inför slutredigeringen.
Just den veckan flyttar jag, så jag antar att det tar några dagar för mig att hugga tag, men sedan så.
Då ni blir det åka av.
Medan jag väntar på det kan väl ni läsa mina boktips?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Allt eller inget - som ketchupen...men det brukar ju gå bra i alla fall.

En liten fråga; jag har en flik i nederkanten som dyker upp varje gång som jag går in på din blogg och där står det - "vill du öppna eller spara analytics.js från s.sitemeter.com?" och så finns valen öppna, spara och avbryt. Vet du vad det är - har du lagt till något eller är det något skumt med det?
Sanna

Åsa Hellberg sa...

Sitemeter är ett av mina uppföljningssystem för bloggen, jag antar att de vill att du ska använda det också :)
Inget skumt, alltså.

Marina sa...

Tack för tipsen, lägger till böckerna till "ska-läsa-listan", det är alltid kul med nya idéer på böcker.

Anna Fredriksson sa...

Hoppas du ska gilla boken! Och att vi får ses snart! <3

Åsa Hellberg sa...

Marina; bra!!:)

Anna; middag hos mig ... i januari:)!

Anna Fredriksson sa...

Gärna!!! Stort lycka till nu med flytten! I know the feeling... det är jobbigt men skönt när det är över. :)