söndag 1 augusti 2010

Fullständigt okristligt tidigt

förstås, men det är inte alltid jag rår över det där själv.
Så, tre koppar kaffe senare ska jag fundera på vad det här dagen innebär i form av aktiviteter.

Den fantastiska solbrännan jag drog på mig för ett par veckor sedan är puts väck. Jag har en väninna som - om hon åker på solsemester - har vacker färg ett år efteråt (nej, det var kanske något överdrivet, inte ett år, men ett halvår är det garanterat). Så är det inte för blekansiktet Hellberg. Färgen rinner av vid första tvätten...

Det vore trevligt med skära kinder även i augusti, men för att kunna få det behöver solen vara framme mer än den är nu.
Jag vet inte hur den ska ha det med skenet idag men än så länge ser det lovande ut.

Det var väl allt.
Det får vara måtta på vad man kan prestera så här tidigt på dagen.
God morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

så jag var inte den enda att vakna okristligt tidigt.. (nackspärren väckte mig) Men så fick jag lite egentid, att läsa i kvinnor som älskar för mkt, så det var väl ok.. även om det skulle vara skönt om smärtan släppte förstås. (spikmattan hjälpte dock lite.. har du legat på din än? ;-))

Är förresten likadan med min solbränna, att den försvinner bums. Medan vissa får behålla sin.. Jaja. Väl inte världens viktigaste sak.

Kramen! (hoppas du får en fin söndag, trots rusket=)

/Lizzie

Åsa Hellberg sa...

Tack det samma, och här är inte ett dugg ruskigt:)

MILLAN sa...

Kan tipsa om solarie..så behåller du dina röda kinder..kram från mig som sträckläser jaget och missbrukaren och får många nya insikter..och mer styrka att göra det jag måste...