måndag 9 augusti 2010

Måndag

och det kan hända att mitt köksbord ryker idag, men det där vet man aldrig innan det är klart.

Utöver det så kommer jag att ägna mig åt hemmet och kattsand.
Mitt kattsandsföretag har bestämt sig för att det är begåvat med extremt stora sandkorn i kattlådan.
Dessa småstenar fastnar under tassarna på Misse som sedan droppar dem lite här och var, särskilt där människorna ska gå.
Jag vet ärligt talat inte hur vissa producenter tänker och är glad och tacksam att jag inte har barn som kryper omkring på jakt efter något att stoppa i munnen.

Ja just det, jag skulle ju skriva lite bok idag .
Tror jag får återkomma om det.

7 kommentarer:

*T* sa...

ha så kul med skrivandet! :-) Perfekt väder för det iaf.

Agneta sa...

Jag blir så irriterad på företag som tillverkar saker, men som inte själva testar dem, för att se om de funkar! Nu kommer jag inte på något exempel, men jag retade mig på något under semestern...
Lycka till med skrivandet!
Ps. Jag har mailat dig ang. beställa bok. : )

Agneta sa...

Men gud! Jag har nog blandat ihop sakerna! Jag har mailat kallakulor, det är kanske inte detsamma som du?! =))

Hur som helst, jag vill beställa en pocketbok, hur går jag till väga?!

Anders Jacobsson sa...

Klart du ska skriva bok.
Finns inget bättre för själen :)

kram

Anders Jacobsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Åsa Hellberg sa...

Stort och smått; den finns överallt; på ica, konsum eller i bokhandeln.
Det är lättare än att beställa den på Kalla Kulor:)

Anders; japp, och den här gången blir det rena påhittet:)

Agneta sa...

Ok. Då ska jag kolla där i stället! Tack!