tisdag 10 augusti 2010

Har ni sett min nya sökfunktion till höger?

Där kan ni till exempel söka på bananflugor om ni vill ha finfina tips på hur dessa tas av daga på mest lämpligt sätt.
Eller kanske medberoende; frekvent använt på den här bloggen.
Även sexmissbruk och alkoholism är sökbart, om det inte är så att du hellre letar efter en sko.
Räcker inte det för att du ska bli nöjd är mina sista tips; Fjällbacka, otrohet, coach och balkong.
Sonen inbillar jag mig att det är mest jag själv som är intresserad av.

Sök på ni.
Själv tänker jag se en film.

(Och precis just nu ser jag att den nya funktionen inte fungerar. Lugn, jag ordnar det).

4 kommentarer:

Pennelina sa...

Sånt är käckt att ha :-D

Kramar från mig!

Åsa Hellberg sa...

Ja, visst är det:)

Sara sa...

Kanonbra, men den funkar inte just nu :( Hoppas att den funkar i vanliga fall så att jag kan kolla längre fram.

Åsa Hellberg sa...

Sara; jag vet, otroligt irriterande:) Men jag tror att det är bloggens fel...