fredag 20 augusti 2010

Hos Hellbergs

tänds det nu lite sterinljus, Oprah ska redovisa sina klokheter på trean och det enda som saknas är det godis som är okej för mig att avnjuta till och med söndag.
(Min mamma påstod igår att varje gång vi pratar så har jag munnen full av chips (lättsaltade potatis från Estrella om ni undrar) och hon har helt rätt i det.
Jag kan inte ens låta bli dem när jag pratar i telefon, då förstår ni att jag är fast i godisträsket. I alla andra fall vill jag nog se mig som hyfsat artig.)

Anyaway, vad jag ville komma fram till är detta:

1. Det är lite skönt mulet här just nu.
2. Jag är ledig = mittpådantv.
3. Skåpet är tömt på chipsen jag annars hade petat i mig när jag ser på fröken Winfrey.

Ungefär så busy är jag, vad gör du?

2 kommentarer:

*T* sa...

skulle få lite vettigt gjort, men blev sjuk, så nu blir det sängen, efter bloggande och en uschlig kväll. Verkar som om man alltid är antingen en chipsmänniska eller en godismänniska. Hur så är alla vänner antingen eller. Jag är godismänniska själv.. *S* God kväll!

Åsa Hellberg sa...

"T"; jag kan tyvärr inte välja, både chips och godis funkar bra på mig:)