tisdag 17 augusti 2010

Veckans tisdag

har avlöpt alldeles utmärkt.
Medan klienterna kommer till mitt hem befinner sig den fortfarande sommarledige sonen på sitt rum med hörlurarna på... alltså ingen skillnad från när hemmet är klientfritt.

Det är mycket val just nu och de partier som jag har hört uttala sig gör det med att övertrumfa varandra i löften om både det ena och det andra, när de inte ägnar sig åt att dissa varandra förstås.
Jag fick politiska hiss - eller dissfrågor av Sifo häromdagen. Jag gillar Sifo och ställer mer än gärna upp i deras undersökningar som kan svinga, som häromdagen, från partisympatier till om jag har läst något av Hemmets journals senaste nummet.

Vad jag svarade får ni förstås inte veta, ni får ta del av deras undersökning istället.
Det kan ha varit just jag som påverkade så att det lutade åt ena istället för det andra hållet.

Inga kommentarer: