tisdag 24 augusti 2010

Så där ja.

Ordningen är återställd, det är svinkallt idag.

En utmärkt dag för inomhusaktiviteter.
Själv ska jag bjuda Kia på fika samtidigt som hon ska prova skor, i övrigt är det tomt i dagens kalender, i alla fall när det gäller klientbesök.
Det står admininstration på schemat, och sådana dagar kan man ta en paus för att umgås med vänner.
Det är till och med helt nödvändigt.

För övrigt har jag en Margaretha - som av någon anledning helst vill blir kallad Marjorie - som spökar i huvudet.
Jag förstår ingenting.
Återkommer om det blir något av den tanten...

4 kommentarer:

Mi sa...

Åhh.. spännade, karaktärerna till nästa bok (roman?) börjar väcka liv i Åsa kanske...hmm ?
God morgon !
Kram...

Fru Venus sa...

Vill veta mera!! Är det bara jag som solar på stranden och simmar ännu? Fast idag har jag regnvädersdag med Nalle Puh ;-)

HOUSE of ADELA sa...

Såklart Pollack ville ha din bok, det förstår jag med=) Nyfiken nu....kanske är det något på G med denna karaktär?;)

Kramar
Adela

Åsa Hellberg sa...

Jag vet inte riktigt vem hon är och vad hon vill mig, men jag får väl försöka att ta reda på det:)