torsdag 5 augusti 2010

Höstens första föreläsning

kommer att ske på Biblioteket i *trumvirvel* Fjällbacka.
Måndagen den 13/9 kl 18.00.

Föreläsningen kostnadsfri, i alla fall tar jag det för givet eftersom det är ett bibliotek, och den kommer att innehålla en hel del eftersom jag har fått två timmar till mitt förfogande.
Eftersom det är min hemort och alla känner alla kommer jag troligtvis att lägga upp det aningens annorlunda än vad jag skulle göra i resten av landet, en härlig utmaning som jag ser oerhört mycket fram emot.

Så, är du från Bohuslän och läser min blogg, kom dit!

Vi kommer att prata om att älska för mycket, anknytningsteorier, medberoende, hur man tar sig ur det och hur det är möjligt att gå vidare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
När har du föreläsning i Stockholm? Skulle hemskt gärna vilja lyssna, men det är långt till Fjällbacka =)
/M

Åsa Hellberg sa...

18 oktober i Stockholm tror jag, men jag är inte 100.
Återkommer om det:)

Kram Åsa

Anonym sa...

Tack <3
/M