torsdag 12 augusti 2010

Torsdag och Kungens Kurva

Jag hade ett litet bord på mitt gamla kontor och det visade sig vara ett alldeles utmärkt litet köksbord, men det såg lite ensamt ut utan stolar så jag kvistade iväg till IKEA och köpte två stycken idag.
De är så bekväma att det till och med är möjligt att sitta och skriva i köket nu.

Egentligen skulle jag ha sorterat allt det som jag har rört till i sonens rum och som nu ligger på hans säng, men så blev det alltså inte.
Vi får väl se om jag orkar ta nya tag ikväll.
Det kan hända att jag istället vill äta praliner och se en film.

Jag kan också kliva upp sju i morgon bitti och ta tag, vilket på många sätt är bättre eftersom jag är grymt effektiv på morgonen.
Om jag inte öppnar min dator vill säga.
Då kan ytterligare en hel dag vara körd och det går inte eftersom han ska hämtas halv tre.

Jag sätter mig på min nya köksstol och funderar...

Inga kommentarer: